hermed MANGE tak for den gode og hyggelige arbejds-dag d. 11./5.
Det var simpelthen bare for dejligt at få frisket op på legepladsen og få nyt sand i sandkassen

der arbejdes hårdt og ernergisk

pyy-ha.. JA det er varmt !!

læg lige mærke til hvem det er der arbejder!

tja.. haha .. dette billede skal vist ikke komenteres

mums... grill-stegt flæskesteg - den vil vi sent glemme ik' alex ?

jonas fejer lige for egen dør

hyggelig samvær og spisning i skyggen

uhh - der er dejligt i skyggen

MANGE TAK for denne dejlige kurv Mille (Zander's mor)