| |
| Hits: 29195 |
|
|
|
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|


Jeg hedder Linda
- er født i 1962
- har selv 4 børn på født i 1987, 1989, 1994 og 2003
- den ældste er en pige som bor i Odense. Uddannet lærer
- den næste er også en pige og hun er uddannet ergoterapeut.
så er der drengen som er jordbrugs-maskinføre.
- Og så er der hende den "lille" som går i skole på båring skole.
- Jeg har arbejdet på fabrik, været personlig hjælper og haft et vikariat i den kommunale dagpleje.
- Har været privat børnepasser siden sommerferien 2004
- Er gift med John som har arbejdet på "Lindø" i over 36 år, lige nu på maskinfabrik.
- Bor i et "nyt" hus bygget i 1999, med dejlig have, der er indhegnet hele vejen rundt og en kæmpe terrasse på begge sider af huset. Ideelt til kørsel på diverse køretøjer til dagplejebørnene.
- ud over børnene der fylder rigtig meget i mit liv er der også hundene - jeg har taget en del på udstillinger med dem og også avlet. Derudover tilbringer jeg så meget tid som muligt i vores dejlige kolonihave
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|