Silje har fødselsdag i dag - HURRA......

tak for dejlige boller "Siljes mor"

hov hov .. spis lige pænt

se - jeg kan spise udenom flaget

når man er 1 år - så står man da helt selv ? ! !

hvis nogen sku' være i tvivl

hvor er jeg da bare sød - ik ? !

se lige ! - det er min mor der har bagt dem

hva fon en ska jeg vælge ?

flaget er hejst - jeg har nemlig fødselsdag !

uhhh - man bliver træt ovenpå sån en føs'da'