d. 12. dec. havde dagplejen en fantastisk tur til rosengårds-centeret.
vi så MANGE nisser overalt og så det gode børneteater på torvet.
vi fik juleboller, cacao, pebbernødder, bananer, clementiner og vi sluttede af med dejlig is.
nogen fik en genial idé om nogle grillede fugle til aftensmad - Det var rigtig hyggeligt - en skam vi ikke fik nogle billeder af vores smovse-gilde...hehe