Hamm reptilemesse - årets show
01-09-2011 13:30
Så nærmer det sig igen!! Efteråret reptil messe i den tyske by Hamm. Der afholdes messe/marked 4 gange om året i Hamm men september messen har altid haft ry for at være den bedste - mest og se på!
Så er du tosset med krybdyr skulle du tage og aflægge messen i Hamm et besøg.
Vi er 4 her fra øen der tager turen så måske vi ses der nede.
Det er lørdag den 10/9/2011
Masser af fugle!!
1 Kommentarer
24-08-2011 17:11
Vi har masser af flotte fugle i butikken lige nu.
Risfugle - Grå, hvide og pastel
Diamant duer - kun to par
mågefinker, flere farver - 5 stk. 300,-
undulater - mange flotte farver, blandt andet brogede, hvide, blå mm.
Kananriefugle - gule og orange
Blå jordbærhovedet dværg papegøje
blå broget fishers dv. papegøje
viol fishers dv. papegøje
Kik ind og se hele udvalget!
Nyheder
2 Kommentarer
22-08-2011 14:34
Så er det i weekenden der er EXPO syd i Kristiansstad - i sverige. Expo syd er en af sverigs største krybdyrsmesser med udstillere fra hele norden og flere af de ueropæiske lande. Absolut en spændede messe for krybdyrs intresserede.
Mandag i næste uge får vi en spændende omgang Dansk opdrættede Malawi cichlider hjem til butikken. Er du til malawi cichlider er her en spændede mulighed for at få nogle arter der ikke ses så
Nye fisk
03-08-2011 11:11
Så kom ugens første sending fisk hjem.
Flotte neon ballon molly og yellow black marble molly rigtig flotte "salt & peber" mollyer med gule haler.
Til dammen har vi fået nogle super flotte "Butterfly" eller som nogle kalder dem sommerfugle koi i 21-25 cm. og rigtig flotte farver. Kun 300,- pr. stk.
Vi fik også nogle enkelt koi´er i 35 cm. igen rigtig flotte A kvalitets koi til den bedste pris!
Nye undulater og kaniner
02-08-2011 17:51
Vi har fået nogle flotte undulater ind. Der er både engelske og danske. blandt andet et par helt hvide, en enkelt lutino samt flere andre.
Vi har også fået 5 søde kanin unger i forskellige farver.
I morgen onsdag skulle der gerne lande en sending fisk med både tropefisk og damfisk, samt en hel masse nye planter.
Sidst men ikke mindst kommer der torsdag en omgang fisk fra vores tyske samarbejdspartner. hovedsagelig sydamerikanske fis
Tilbud munchy stænger til hund
1 Kommentarer
26-07-2011 16:08
Vi har købt en KÆMPE stak MAX munchy stænger til hund.
De er pakket i 20 stk. til kun 10,- pr/pakke
Eller snup 10 pakker for kun 50,-
Vinder af vores facebook konkurrence
13-07-2011 17:19
Vinderen af vores fødselsdags konkurrence på Facebook blev - Ruth Nielsen.
Tillykke tillykke - Ruth vandt et gavekort på 500,- til butikken.
Flotte DK opdrættede diskus
13-07-2011 17:17
Vi har fået en stak flotte dansk opdrættede diskus ind i butikken. Der er en hel del farve varianter blandt andet "Blue Diamond", "Pigion Blood" , "Red cover" mf.
Kom selv ind og se udvalgt!!
NYHED - Garra Rufa doktor fisken
06-07-2011 10:03
Med i vores nye sending fisk har vi fået en portion Garra Rufa også kaldet doktorfisk.
Kangalfisken eller Garra Rufa som den hedder på latinsk stammer fra en lille by i Tyrkiet der hedder Kangal. I nærheden af Kangal findes der naturlige varme kilder, som byder ideelle betingelser for Kangalfisken. I disse kilder er der året rundt en konstant temperatur på ca 35 grader.
Da det varme vand ikke indeholder ret meget plankton, var kangalfiskene n
<
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
>