Så kom ugens første sending fisk hjem.
Flotte neon ballon molly og yellow black marble molly rigtig flotte "salt & peber" mollyer med gule haler.
Til dammen har vi fået nogle super flotte "Butterfly" eller som nogle kalder dem sommerfugle koi i 21-25 cm. og rigtig flotte farver. Kun 300,- pr. stk.
Vi fik også nogle enkelt koi´er i 35 cm. igen rigtig flotte A kvalitets koi til den bedste pris!
Kommentarer
Der er ingen kommentarer til dette indlæg