|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hamm reptilemesse - årets show01-09-2011 13:30 Så nærmer det sig igen!! Efteråret reptil messe i den tyske by Hamm. Der afholdes messe/marked 4 gange om året i Hamm men september messen har altid haft ry for at være den bedste - mest og se på!
Så er du tosset med krybdyr skulle du tage og aflægge messen i Hamm et besøg.
Vi er 4 her fra øen der tager turen så måske vi ses der nede.
Det er lørdag den 10/9/2011
|
|
|
|
|
|
|
|
Kommentarer
Der er ingen kommentarer til dette indlæg