Hamm reptilemesse - årets show

01-09-2011 13:30
Så nærmer det sig igen!!  Efteråret reptil messe i den tyske by Hamm. Der afholdes messe/marked 4 gange om året i Hamm men september messen har altid haft ry for at være den bedste - mest og se på!
 
Så er du tosset med krybdyr skulle du tage og aflægge messen i Hamm et besøg.
 
Vi er 4 her fra øen der tager turen så måske vi ses der nede.
 
Det er lørdag den 10/9/2011

Kategori: Nyheder

Kommentarer

Der er ingen kommentarer til dette indlæg

Skriv en kommentar

Vild med dyr | CVR: 31141907 | Østergade 23, 3700 Rønne  | Tlf.: 56 95 30 28 | vildmeddyr@live.dk