|
|
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Dina | | 16/04-2012 | | Hvordan kan du ikke se den? |
|
|
|
|
| Nadia | | 16/04-2012 | | Kan ikke lige se den, men synes det er en god idé. :) Vil med glæde hjælpe dig igang med din side, hvis det er? :) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Nadia | Dina | http://My-Stable.weebly.com | | 16/04-2012 | | Jeg vil gerne. :) Har selv lige lukket min hjemmeside ned og flyttet den til den ovenstående webadresse. :) |
|
|
|
|
| Dina | Alle | Ilst_dina@live.com | | 16/04-2012 | | Såå, leder efter nogen de vil hjælpe med at lave en heste hjemmeside hvor man ejer et stutteri, nogen der vil hjælpe ? |
|
|
|
|
| Nadia | Dina | | 16/04-2012 | | Jeps! :D |
|
|
|
|
| Nadia | Annie | | 16/04-2012 | | Nu:
Http://Euphorio.weebly.com
http://New.Moonlight.ridesiden.dk
http://Philach.weebly.com
http://Evilteddy.ridesiden.dk
http://www.degladevirnsk.webbyen.dk[...] |
|
|
|
|
| Dina | | 16/04-2012 | | Nadia jeg syntes også du er ENORM sød ; D så vi glemmer det bare ikke? :) |
|
|
|
|
| Nadia | Annie | | 16/04-2012 | | Okay - indtil videre én. :) Tager lige 9 mere. ;D |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|