|
|
|
| Lullu | | 17/04-2012 | | Hvis jeg kan resevere hesten vil jeg gerne have hende opstaldet på skovbæk når jeg har købt hende:) |
|
|
|
|
| Lullu | | 17/04-2012 | | Kan jeg bestille en hest til når man igen kan købe heste? Hvis jeg kan vil jeg gerne købe denne hest:
Hestens nummer: 47
Hestens navn: Diffently Maybe
Hestens alder: 3 år
Hestens stangmål: 147 ½
Hestens race: Pinto
Hestens speciale: Stort u-udnyttet potientale inden for spring og dressur da heste ikke er så gammel (potientale helt op til S klasser i spring og LA og højere i dressur). Hun er stadig under tilridnng men forventes at blive noget stort en dag:) |
|
|
|
|
| dana | | 17/04-2012 | | jeg har trænet trailerlæsning med sylvester og mutti hele dagen de har selvfølgeleg stadig fået foder og været på marken. nu er vi snart klar til stævner. |
|
|
|
|
| Nadia | Lullu | | 17/04-2012 | | Enig. Synes heller ikke, jeg burde have pengene? |
|
|
|
|
| dana | | 17/04-2012 | | jeg vil gerne bestille sko nr 1 til sylvester og mutti |
|
|
|
|
| Lullu | | 17/04-2012 | | Jeg vil gerne købe føl foder til mit føl:) |
|
|
|
|
| Lulu | | 17/04-2012 | | moren til føllet er Something Wrong... Det er mig der har tegnet udstyret under rytteravisen så det burde da ikke være nadia der får pengene? |
|
|
|
|
| Lullu | | 17/04-2012 | | Jeg har reklameret på disse sider:
http://www.fairview.ridesiden.dk/ - http://philach.weebly.com/ - http://crige.weebly.com/gaeligsteboge[...] - http://solleystables.weebly.com/konta[...] - http://zienco.webbyen.dk/ - http://ulvesporet.webbyen.dk/ - http://www.wiksen.ridesiden.dk/ - http://www.girl.place.ridesiden.dk/ - http://asension.weebly.com/ - http://www.angel-skye.webbyen.dk/ - http://unyxis.skysite.dk/ - http://tvdlove.weebly.com/boslashger.[...] - http://www.proelio.webbyen.dk/ - http://aveiro.ridesiden.dk/ - http://caballovida.ridesiden.dk/ - http://terraris.weebly.com/index.html - http://www.cuore.ridesiden.dk/ - http://midilli.webbyen.dk/ - http://www.stutteri.tixi.dk/ - http://taiaa.weebly.com/ - . Der er i alt: 20 :) |
|
|
|
|
| Nadia | Annie | | 17/04-2012 | | Tak. :) |
|
|
|
|
| Nadia | Dina | | 17/04-2012 | | Okay, men min mail virker ikke, så send gerne til My.Thilde.Pony@gmail.com |
|