Brugte fuglebure
03-10-2010 14:16
Vi har et par brugte fuglebure stående i forretningen. de er ca. 65*40*40 altså fine bure til undulat, kanariefugl mm. De sælges efter først til mølle og koster 175,- (solgt) og 200,-
Så mangler du et godt bur til billig penge er her chancen!
nyt
03-10-2010 14:13
Var til Reptil messe i rødovre i går, og som altid var det en flot velorganiseret messe med mange udstiller. Jeg syntes det er en at de bedste vi har her i skandinavien.
Med hjem til butikken var et flot par blodpython - Python Bretensteini.
1 stk. 850 kr. 1,1 (par) 1500,-
Der kommer snarest en video i galleriet fra messen så dem der ikke selv var der kan se nogle af de spændende dyr der var præsenteret i år.
Blandt andet flere corallus caninus (sma
Reptil messe i Rødovre
1 Kommentarer
30-09-2010 11:51
Så er der messe i Rødovre her i weekenden (2 okt.). Skulle nogle af jer Bornholmer komme forbi kan i kikke forbi bord 354-358 hos Michael/Rejeshoppen.dk hvor jeg vil være og hjælpe til.
Ellers vil vi selvfølgelig også tage lidt spændende kryb med hjem til forretningen.
Nye planter og div
1 Kommentarer
30-09-2010 11:46
Så er der kommet et par kasser akvarieplanter fra Tropica igen. Flotte store planter. Som altid Frit valg 3 stk. 110 kr.
......................................................................................................................
Anubias "1705" & microsorum (javabregner) 50 kr./stk.-
..............................
Vi har også fået nye exo terra terrarier og div. fra exo terra.
Samt en masse nye ting til kat - halsbånd, legetøg og aktivering.
&
pasningsvejledning "fugle"
28-09-2010 11:17
Vi har opdateret med gode råd omkring anskaffelse af fugle under menu punktet "pasningsvejledning" - "fugle".
Efterår c¨,)
28-09-2010 11:13
Ja så er det ved, at være efterår igen og lange mørke blæsevejrs dage bliver der flere og flere af. I den forbindelse skal man som havedamsejer tænke på, at få overdækket sin dam med et løvnet. Dette gøre for, at forhindre at der falder for mange døde blade i dammen.
Efteråret er også akvarietid og det glæder vi os til...................................................... Mød os på den kom
Havedams udsalg 2010
21-09-2010 00:24
Så er havedams sæsonen ved at være slut for i år. Vi har stadigvæk lidt flotte fisk på lager som vi sælger ud til halv pris!!! Ja du kan faktisk spare 50 % på de fisk vi har tilbage i gården. Blandt andet kan nævnes 1 stk. 40-45 cm sommerfugle koi & 3 stk. A koi i 45 cm. normalpris 1000,- NU KUN 500,-.....................Guldfisk 8-11 cm. kun 5 kr............. Sarasa guldfisk 15-18 cm. 35 kr................... Havedams planter,
Akvarie planter
17-09-2010 16:43
I dag fredag har vi fået en stor kasse blandet akvarie planter. som altid har vi frit valg på alle hylder - 3 stk. kun 110,-
Nyt fra Euro Pet
17-09-2010 16:42
Vi har fået en masse sjove ting og sager fra Euro pet. Som altid til gode priser. bla. kan nævnes "små politi stave" 5 stk. 25,- eller munch stænger 15,- for 20 stk. Der er også nogle spændende hunde skåle og lidt nyt til gnavere. Til akvariet har vi fået de populær figure igen. "No fishing" - Hollyday & Music samt de nye "skulls" til dem der vil have det lidt uhyggeligt i sit akvarie c¨,)
Ugens tilbud Royal Canin
16-09-2010 11:23
Vi har fået et godt kampagne tilbud fra Royal Canin.
Køb 2 kg. Kitten (killingefoder) og få en boks med 12 x hvådfoder med GRATIS! (værdi 119,-)
<
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
>