|
|
|
|
|
|
|
|
|
Efterår c¨,)28-09-2010 11:13 Ja så er det ved, at være efterår igen og lange mørke blæsevejrs dage bliver der flere og flere af. I den forbindelse skal man som havedamsejer tænke på, at få overdækket sin dam med et løvnet. Dette gøre for, at forhindre at der falder for mange døde blade i dammen.
Efteråret er også akvarietid og det glæder vi os til...................................................... Mød os på den kommende "Levende Hobby" udstilling den 9-10 okt. i Søndermarkshallen. Her vil vi også have et par akvarier med, samt en masse andre gode tilbud til blandt andet hund og kat og fugle.
Så kik forbi udstillingen og gør en rigtig god handel.
|
|
|
|
|
|
|
|
Kommentarer
Der er ingen kommentarer til dette indlæg