Som altid var der et helt fantastisk stort publikum til vores Sensommerrock-arrangement d. 18. august 2012. Vi havde en helt fantastisk dag, hvor vi fik afprøvet en masse nye og spændende tiltag, som foreksempel udendørs musik i det store festtelt, samt at vi fik serveret mad for første gang siden de legendariske Å-festivaller. I er for seje! Tak fordi i fik det til at lykkes med os!
Kommentarer
Der er ingen kommentarer til dette indlæg