Gæstebog

Skriv besked...
Camilla Dahl | cafran@bd.com
27/02-2008
Hej hej En lille hilsen til jer to:-) Bliver da spændende at følge med i jeres projekt. I må jo invitere engang, så vi kan se jeres fine hus:-) Knus fra Camilla
Mor Hanne | haol@mail.dk
26/02-2008
Hej Rikke og Martin. Godt gået I to! Vi følger med på skærmen her fra Vejle.... har allerede udset hvor jeg skal sove, når vi engang skal holde housewarming, for man kan vel ikke køre hjem!! Knus sviger/mor
Rasmus, Gustav og Katrine | katrine_bt@hotmail.com
23/02-2008
Hej I to tosser.. Hvor er det en fin hjemmeside i har fået lavet. Vi glæder os til at følge med i byggeriet både her på siden og i virkeligheden, vi kan jo ikke rigti holde os væk derfra:-)
Dorthe Langdahl | dorlau@bd.dk
21/02-2008
Hvor er det spændende:) glæder mig til housewarming og Rikkes lasagne...
Martin & Jane | Jane@pive.dk
20/02-2008
Hej med jer Sikke hyggeligt med sådan en hjemmeside :-) Den glæder jeg mig rigtig meget til at følge med på, så vi kan se, hvor langt I er kommet med huset. Det bliver bare super spændende og så fedt for jer! Kæmpe knus Magnus, Martin & Jane
<< 1-20 21-40 [ 41-60 ]