|
|
|
| Camilla Dahl | cafran@bd.com | | 27/02-2008 | | Hej hej
En lille hilsen til jer to:-)
Bliver da spændende at følge med i jeres projekt. I må jo invitere engang, så vi kan se jeres fine hus:-)
Knus fra Camilla |
|
|
|
|
| Mor Hanne | haol@mail.dk | | 26/02-2008 | | Hej Rikke og Martin. Godt gået I to! Vi følger med på skærmen her fra Vejle.... har allerede udset hvor jeg skal sove, når vi engang skal holde housewarming, for man kan vel ikke køre hjem!!
Knus sviger/mor |
|
|
|
|
| Rasmus, Gustav og Katrine | katrine_bt@hotmail.com | | 23/02-2008 | | Hej I to tosser..
Hvor er det en fin hjemmeside i har fået lavet. Vi glæder os til at følge med i byggeriet både her på siden og i virkeligheden, vi kan jo ikke rigti holde os væk derfra:-) |
|
|
|
|
| Dorthe Langdahl | dorlau@bd.dk | | 21/02-2008 | | Hvor er det spændende:)
glæder mig til housewarming og Rikkes lasagne... |
|
|
|
|
| Martin & Jane | Jane@pive.dk | | 20/02-2008 | | Hej med jer
Sikke hyggeligt med sådan en hjemmeside :-)
Den glæder jeg mig rigtig meget til at følge med på, så vi kan se, hvor langt I er kommet med huset.
Det bliver bare super spændende og så fedt for jer!
Kæmpe knus
Magnus, Martin & Jane |
|