Gæstebog

Skriv besked...
haol@mail.dk
05/10-2008
Det er bare blevet så flot med fliserne! Glæder os til at se jer som havefolk, det er jo en stor omvæltning fra "frimærket" i Skærgårdsparken! go week-end, - Mutti.
schacht_8@hotmail.com
17/09-2008
Halløj:) Fint hus i har fået jer, håber i bliver glade for det:) Knus Maria Schacht
haol@mail.dk.
08/08-2008
Hej med Jer. Har lige set billeder fra 8/8, det ser bare godt ud! Nu kan I godt begynde at pakke Skærgårdsparken ned i kasser! Glæder mig til at prøve badekarret! Knus fra mor Hanne.
camillachristensen280@hotmail.com
10/07-2008
Hej Martin, og Rikke selvom jeg ikke kender dig :o) Sød vovse, og lækker hytte i får lavet der :o) Hvornår skal vi komme til indflytterfest? :oD Knus Camilla
rskafte@hotmail.com
01/07-2008
Kære Rikke og Martin Undskyld Rikke, jeg har glemt, at sende kort til din fødselsdag - hermed et stort tillykke også tillykke med, at huset er solgt, så kan i bedre nyde det nye hus, og slappe af, det er dejligt for Jer. Det ser vel nok flot og lækkert ud, det bliver dejligt for Jer, at flytte ind i det. Knus Tove og Henning
haol@mail.dk
12/06-2008
Hej Rikke og Martin. Nu nærmer tiden sig til den store indflytning, - det ser bare godt ud! Tak for en hyggelig week-end i Nr. Lyngvig. Knus fra mor Hanne.
frank.kristensen@hansgrohe.dk
29/05-2008
Hej Martin & Rikke Det ser da fint ud. Der går jo ikke så lang tid før i kan flytte ind der. m.v.h. Frank
gusser@hh.dk
24/05-2008
Hej alle 3 vi har været ude forbi jeres slot idag og kan se at murerne næsten er halv vejs med at mure huset op ! det ser godt nok godt ud ! jeg har sagt til mor og far at jeg gerne vil have et hus som det i bygger jer der . mvh Gustav
gusser@hh.dk
02/05-2008
Hej Rikke og Martin ! vi kan se at der er sket meget siden vi har været ude og se jeres hus sidst ! så i må lige give lyd når i vil have mig ud og se jeres hus igen , og måske finder jeg noget af håndværkernes værktøj jeg kan lege med lige som sidst !!! mvh Gustav og far
Morhau@bd.dk
28/04-2008
Du skylder mig en kasse Bajer Martin!!
Madsjh@hotmail.com
20/04-2008
Hold op... Skal det hus da aldrig blive færdig... hehe, siger den døde murer her. Men der sker da ting og sager nu kan jeg se.
13/04-2008
nnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn --- - -------------------------------------[...] n´ kh gustav
mortenjakobsen@hotmail.com
12/04-2008
Og det var så mig som skrev det... hehe Mvh. Morten
jegerbedst@kringstinker.dk
12/04-2008
Hej Pøller Møller. Flot at se huset er godt undervejs. Det bliver sgu da noget af en hytte :-D PS. Kring er ring...
Moster Tove | Sanvig@eriksminde.dk
10/04-2008
Hej Rikke og Martin Det ser vel nok spændende ud, det bliver et stort og dejligt hus, der er noget, ar se frem til. Det må være spændende at følge for Jer. Knus Tove
Søster Heidi | heidi.moeller@scandisleep.sk
17/03-2008
Hej Bror & Svigerinde! Der er begyndt at ligne noget nu, hva. Det bliver fedt når det er færdig, glæder mig til at se det. Glæder mig også til at se jer her i påsken. Knus fra Søs/Svigerinde
Faster Margit | mri@vejletraelast.dk
17/03-2008
Hej med jer! Nu begynder det at tage form. Gad vide, hvornår det skal stå klar til indflytning? Knus
Anders E | andersegerup@hotmail.com
11/03-2008
Nu begynder det jo at ligne et hus.. :-) Spændende at følge med i hvordan det kommer til at se ud.. VB forever...
Faster Margit | maroiv@hotmail.com
10/03-2008
Hej med jer! Det var en ordentlig "hytte". Flot "gået". HELD & LYKKE Knus Faster Margit
Fam. Wriedt | tanja_ras@hotmail.com
01/03-2008
Halløj fiskerøjene ;0) Hvor bliver det spændende. Vi er selvfølgelig en smule misundelige, da vores er bestilt først og slet ikke er påbegyndt ;0)) hehe... Håber snart vi ses. Knus fra Stjær
<< 1-20 [ 21-40 ] 41-60 >>