Jeg er verdens sødeste og mest berejste kat - og så er jeg en Manx cat Jeg er født uden hale - jeg er nemlig en manx eller Reersø kat. Naboerne kalder mig Pelle Haleløs. Som du kan se er jeg symmetrisk med hvide poter og et hvidt bryst. Det med at være en manxkat er noget med nogen dominante gener, som gør at mine søskende (og dem har jeg haft over 150 af!) også har små eller ingen haler. Jeg er selv en "stumpy" - dvs. jeg har en sød lille haledusk! Jeg er en meget kærlig, aktiv, legesyg kat.
Lige fra jeg var lille, har jeg tit rejst sammen med mor og far. Vi har været i Tyskland og Frankrig mange gange - og endda været med fly til Barcelona for at fejre nytår. Det tror jeg ikke der er mange katte der har prøvet.
Se mere om "Hauresminde" på Lolland hvor jeg blev født >>>
|