Malerier til venner
20-01-2010 09:53
Jeg arbejder p.t. på 2 private bestillinger. Begge malerier er til personer, som jeg kender og derfor gør det arbejdet både mere interessant og måske lidt mere vanskeligt. Man prøver at hoppe ind i personernes smagsløg og forstille sig, hvad der vil gøre dem mest lykkelige... Og samtidig vil jeg gerne give dem et motiv, som afspejlder dem, deres liv, deres personlighed... Fotos kommer snart!
Har nu afsluttet serien "Going Deeper" og tanker kredser om nye ideer og udviklingsretninger. Arbejder lige nu på 3 bestillinger - meget spændende, da det er til mennesker jeg kender forholdsvis godt. Vil gerne udtrykke noget personligt gennem motivet samtidig med at tilfredsstille modtageren omkring kompositiion og farver. Se resultatet senere.
Kommentarer
Der er ingen kommentarer til dette indlæg