G

Velkommen til Galleri Borlunds gæstebog

Skriv besked...
Tenna Hanson
29/11-2008
En jule hilsen til dig og din familie, vi glæder os til at se dig i det nye år. Hilsner Tenna
Lene | lene.mikkelsen@post.tele.dk
19/11-2008
Jeg glæder mig meget over de 2 billeder jeg har købt af dig. Det lille er hængt op. Jeg tog et andet ned for at gøre plads til det. Det store billede står endnu på gulvet i mit lille bibliotek. Jeg kan se det når jeg sidder og læser. Når der kommer en forbi med en boremaskine får det store billede hæderspladsen over mit spisebord. Håber andre fryder sig lige så meget over dine billeder, som jeg gør. Lene
Jens Valgren
15/09-2008
Hej Jeanne wauuuuu det må jeg sige hvad er der sket med dig ???sikke nogle billeder glæder mig til vi ses til min fernisering det er længe siden vi har set dig skal hlse fra alle her i galleriet
Steen Hesselholt
10/09-2008
Hej Jeanne fantastisk flotte billeder du har hvor er det muligt at se dem i København- Frederiksberg??? Mange hilsner og på snarligt gensyn STEEN HESSELHOLT
Søren | lindegaardlarsen@jubii.dk
03/08-2008
tak for kigget, flotte billeder ; ) kh Søren (sweetviking på mingler/24 timer)
Berit | 123hjemmeside.no/Berit
14/07-2008
For noen flotte malerier du lager Jeanne. Skal jeg komme meg til DK engang, så skal jeg prøve å finne ditt galleri... Målløs er ord som beskriver det jeg har sett her. Mvh Berit
Birthe Johansen | Birthe@galleribj.dk | www.galleribj.dk
11/07-2008
Kære Jeanne. Tak fordi du vil være kontakt i mit liv på mingler. Jeg vil glæde mig til at følge dig, og besøge dine gallerier både på Frederiksberg og på Bornholm. Lige nu opholder jeg mig på Frederiksberg, hvor jeg har en søn og svigerdatter som er rejst til Bali. Så manden og mig er barnepiger på lille Happy ( en lille sød hund). Vi kikker forbi og ser om du er i hovedlandet i øjeblikket. En Sommeerhilsen fra Galleri bj.
bethpadillo5 | bethpadillo@ofir.dk | www.123hjemmeside.dk/Kunst-liv-tro
26/06-2008
Kære Jean, Det var godt at læse din profil og din historie. Jeg beundrer mig at beslutte skilsmissen efter 30 år og nu har fået glæde i dit liv. Tillykke med det. Og tillykke for din nye galleri. Bornholm har været en eksotisk sted for mig. Jeg kunne tænke mig at besøge stedet, fordi min veninde bor der. Jeg ønsker mig at se dig og se dit galleri. Jeg har mange ting i hovedet jeg vil gerne spørge om, hvordan klarede du hele processen. Du kan skrive til mig et personligt brev, hvis du har tid. Mange kærlige hilsener beth
erling dahl | den har du | ingen
04/06-2008
HEJ JEANNE dejlig billeder du har .jeg kan godt lide de lidt erotiske og enkle billeder du laver.det er en rigtig god fantasi de er lavet med.ganske enkelt erling
Aase Schultz | info@aschu.dk | www.galleri-aschu.dk
03/06-2008
Hej Jeanne - tak for dit gode råd på Mingler vedr. medie med glaskugler. Jeg skulle lige en smut forbi din hjemmeside. Flotte billeder du laver- og skønt sted du får et galleri. Jeg var på Bornholm i 2006, og var inde at besøge nogle af de mange kunstnere . mvh/ Aase
<< 1-10 11-20 21-30 [ 31-40 ] 41-50 51-60 >>

Jeanne Borlund