|
|
|
| Annette | annitzsch@gmail.com | www.cybergalleriet.dk/gallerier.asd?i... | | 07/04-2009 | | Kære Jeanne..
Tak for kigget på din flotte hjemmeside- jeg vil lige benytte lejligheden til, at ønske dig en rigtig dejlig påske..(-:
Knus, Annette |
|
|
|
|
| Bettina | danmarkskort@seerups.dk | www.seerups.dk | | 04/04-2009 | | Hej Jeanne
Jeg har lige kigget rundt på dine flotte værker og vil da ikke smutte uden at lægge en hilsen. Tak for kigget!
Husk at lave link til Danmarkskortet, hvor der også er link til dig nu ;)
Kh Bettina |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| vivian | nvkoch2@dbmail.dk | www.gallerifamse.dk | | 19/02-2009 | | Hej jeanne
tak for kigget på din side.Det slår altså ikke virkeligheden.Dine malerier fortjener at blive set irl. Stolt af jeg har udstillet sammen med dig.Skønne malerier.
knus vivian |
|
|
|
|
| Helga fra Førtidspensionister i Storkøbenhavn | | 02/02-2009 | | Hej Jeanne. Sprudlende farver. Stor udvikling i maleriet. Mere og mere fødder på dine personer. Meget sigende, egentlig, ikke sandt? Jeg er ret vild med de abstrakte malerier. De er dejligt 'lette' , altså som modsætning til tunge. Keep up the good work!!!!!!! Hilsen fra Helga/ Hellis3006 |
|
|
|
|
| Bi-dronning | asly.design@gmail.com | | 31/01-2009 | | Hej Jeanne
Jeg er vild med dine billeder, og faldt lige for "Palettens værk".
Hvor er du dygtig. Superstærkt at du kan afhjælpe lidt på livets uretfærdighed, når du maler.
Knuz og tanker til dig og ikke mindst din datter.
Aase |
|
|
|
|
| Steen Hesselholt | | 26/01-2009 | | Er lige inde og se på dine nye værker må sige du er i en meget positiv udvikling er det alt det bornholmer luft???håber at se dig i uge 6 sender en mail.
take care Steen |
|
|
|
|
| Merete | mhv@annonce.dk | http://www.123hjemmeside.dk/Butik-Ete | | 25/01-2009 | | Hej
Først mange tak for din kommentar til mit maleri "Høns" inde på Cybergalleriet. Rigtig spændenden malerier du laver, dejlig farverige.
Mange Hilsner
Merete. |
|
|
|
|
| Charlotte Eland | post@gallerieland.dk | www.galleri-eland.dk | | 24/01-2009 | | Tak for kigget på din fine side. Skønne værker! :-)
Vh Charlotte |
|
|
|
|
| Marianne Kampmann | mariannekc@mail.dk | | 03/12-2008 | | Hej Jeanne.
Sikke nogle skønne, livsbekræftigene billeder.
Marianne. |
|