|
|
|
| Kris | kris@droemmeliv.dk | www.drommeliv.dk | | 11/05-2010 | | Hej Jeanne
Har lige været forbi dit virtuelle galleri. Sikke mange smukke og livsbekræftende billeder. Håber jeg en dag får mulighed for at se dem live :-)
Bedste hilsner, Kris |
|
|
|
|
| Bitte | Bitte@baekhuse.dk | www.Bittec .dk | | 17/03-2010 | | Hej dig.
Flot og hyggelig side du har, jeg kom tilfældigt forbi og ville lige give en hilsen fra mig, flotte billeder, kommer jeg på de kanter kigger jeg ind .
Hilsen Bitte |
|
|
|
|
| Charlotte Brooks | | 17/03-2010 | | Hej Jeanne
Flot hjemmeside du har her. Jeg kan bedst lide dine blomster billeder...men de andre billeder er ogs[ flotte og inspirerende.
Knus |
|
|
|
|
| mette meyer | meyers.malerier@hotmail.com | www.meyersmalerier.dk | | 05/01-2010 | | hej jeanne..nej laver ikke filtsko ....kun tasker.....men det er koldt om fødderne her i vinter...jeg selv går med sutsko i...så får man varmen....ha en god dag....hej fra MEYERS. |
|
|
|
|
| Lis | lis.graae@gmail.com | www.lisgraae.dk | | 17/09-2009 | | Jej Jeanne
Jeg kan rigtig godt lide dine billeder, især de sidste tre er meget flotte.
Flot hjemmeside.
Knus fra Lis |
|
|
|
|
| Annette | annitzschgmail.com | www.modern-art-in.dk | | 15/09-2009 | | Kære Jeanne..
Tak for din mail- det er godt det går ok.
Flote malerier du har fået sat ind på din side.
Jeg kigger ind på et andet tidspunkt.
Ha' det pænt, vi mailes ved..
Knus, Annette |
|
|
|
|
| Katrine Jonas | frkjonas@gmail.com | Hjerneskadekunst.dk | | 05/09-2009 | | Hej Jeanne. Har linket til dig fra Hjerneskadekunst.dk, som har været underlagt en større ommøblering. Flot side, du har her. Er den hjemmelavet?
Bedste hilsner,
Katrine Jonas |
|
|
|
|
| Louise | louise@disia.dk | | 04/08-2009 | | Hej Jeanne!
Mange tak for i går, det var super hyggeligt. Og sikke en flot hjemmeside du har dig - og super billeder.
Du har dig helt sikkert en ny kunde her. :c) |
|
|
|
|
| Steen Hesselholt | | 26/07-2009 | | Hej min ven skønne billeder malet af en super dejlig pige er vild med dine billeder de bliver bedre og bedre .
Holder fanisering 1-9 håber at se dig er du på Frederiksberg ?? giv et ring
Steen |
|
|
|
|
| Rosalille fra Mingler | | 25/05-2009 | | Tusind tak for kigget, det er nogle fantastisk flotte billeder du maler.......
jeg elsker farver og du bruger smukke farver, men alle dine billeder er flotte.......
Jeg ville lige skrive hvilke jeg syntes bedst om, men der er så mange jeg synes bedst om, så det lader jeg være med..*ss*
Dine Kvinde/Mand billeder er også meget charmerende..........
Jeg kigger ind en anden god gang......
Kærlig hilsen Rosalille |
|