Velkommen
Kontakt
Links
Udstillinger
Kritikker 2009
Kritikker 2008
Stamtavle
Nyheder
Galleri
Gæstebog
Om os
BS-Lydighed
Tænk dig om
 

Santos ( Tertzo Mambo Dancer )

Mandag den 10/8-09
 
 
 
 
 
Ja det er idag blevet vedtaget her hjemme, at vi udvider med en
hund mere, og selvfølgelige bliver det med "Møffe" santos søn,
hans rigtigt navn på stamtavlen er Candys Survivor, men her
hjemme vil han nok blive kaldt Cato, vi glæder os som små
børn, der dårligt kan vente til jul.
Der er nye foto under galleri.
 
 
 
 
 

Søndag den 9/8-09

 

 

Lørdag den 8/8-09 stod den på skue i køge, hvor vi
igen hyggede med en masse dejlige mennesker , og
vores familie fra fyn også mødte op, så der var rigtigt
dømt hygge.
Udstillings mæssig hvor han fik rødt bånd (kun fordi
det var et skue skrev hun) mener jeg ikke der skal flere
bemærkninger til , på grund af ordforrådet der kan
bruges her.
Og på mandag den 10/8-09 bliver lille Møffe 4 uger,
der er nye foto af ham under Galleri.
14/7-09
 
 
 
 
 
Ja det er lidt længe siden at der har været noget
her under nyheder, ikke fordi der ikke er sket
noget,men tiden er bare løbet stærkt.
Santos har besøg iøjeblikket af vores feriebarn
Ayla, som vi skal passe i 14 dage og jeg må nok
sige at det gå over alt forventning, de hygger sig
rigtigt her oppe i campingvognen.
Mandag den 13/7-09 blev Santos så far til en lille
søn, og det vil der komme mere om og løbene.
 
 
 
 
 
Mandag den 8/6-09
Ja så er vi kommet hjem , fra en rigtigt hyggelig
weekend i det fynske, en rigtigt hyggelig Berner-
Festival, med stor underholdnings værdi rundt
om på pladsen, opvisning af redningshunden
Whiskey.
Foto fra festivalen kan ses på vores anden hjem-
meside, hvor der er et link til på forsiden af denne.
 
 
 
 
 
 
 
Onsdag den 3/6-09
Ja nu er det jo snart tid til Berner festival, hvad vi ser frem til
samt at besøge vores familie på fyn,  vi kommer der over lørdag
da vi skal deltage i optog igennem odense, og der efter lidt grill
hygge hos vores kære faster, hvor vi samles med resten af
familien, og søndag stå så på Berner festival.
Nu er det jo sådan at man nogle gange, har et standpunkt til man
tag et nyt, vi skulle ellers kun i år til skue i køge, men men nu er
det lige blevet vedtaget her hjemme, at vi tag udstillingen på bøsøre
i august, ja jeg tro nok vi savner det lidt selve udstillingen, men nok
også de mennesker vi har mødt førhen, samt vi har hørt at der er en
fra træningspladsen der fylder år he he.
 
 
 
 
 
Mandag den 18/5-09
Ja nu er det et stykke  tid siden, der er kommet noget her på siden,
ikke fordi der ikke er sket noget, for det har der da men jeg har ikke
lige haft tiden,vi har her i weekenden været i jylland og på fyn,
rigtigt hyggeligt hvor vi har besøgt familie i Århus,Kolding samt
Odense,hvor vi også støtte ind i Rasmus og Janne (Malkit ) og
var over og se deres nye hus,rigtigt lækkert hus og en flot udsigt.
Det næste vi skal er Berner Festivalen, det glæder vi os meget til
at møde dem som vi også mødte da vi gik til udstilling,så der vil
komme mere herinden efter den 7/6-09, håber der kommer mange
og støtter op omkring dette.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Søndag den 8/3-09.
Ja så har vi været i Stestrup til udstilling, og igen med vores øjne gik det fint,
som man kan se under kritikker, hvad vi hæfter os meget ved hver gang er
godt temperament.
Så stod det ellers på lidt hygge, med lidt grillet lam og steg ,og en god snak
med alle de hyggelige mennesker , der møder op til disse udstillinger , hvad
er nok også det , vi hen over sommeren kommer til at savne,men som sagt
kan vi ikke både puste og havde mel i munden , vi håber så lidt på at næste
år kan vi komme til lidt flere.
Det næste som er planlagt er så Berner Festival den 7/6-09 på fyn, hvor vi
planlægger det ind i lidt ferie.
 
 
 
 
 
Torsdag den 5/3-09
Ja så er det snart tid til at vi skal afsted, til den sidste udstilling for i år gå
vi udfra, turen gå til Stestrup hvor vi skal mødes med familie fra fyn samt
deres hund Simba , vi skal samtidligt møde en masse dejlige menneske
hvor vi skal havde lidt hygge , som bestå i vi skal grille lidt flæskesteg samt
en lammekølle , så der er dømt lidt hygge samt nogle af dem vi plejer at
snakke med når vi er afsted , gå der nok et stykke tid før vi mødes igen , det
er nok det vi kommer til at savne mest , det næste vi nok tag til er , hvis det
bliver til noget er Berner festival på fyn , ellers bliver det Berner markede i
Køge.
Vi vil stadigvæk skriver herinde omkring hvad i mellem tid han bliver udsat
for , det bliver jo ikke bare ferie for ham.
Nu glæder vi os bare så utrolig meget , til at komme af sted på lørdag , og
der vil selvfølgelig blive skrevet hvordan det er gået.

Søndag den 22/2-09

Så er vi kommet hjem fra vores årlige fastelavns tur, og for første
gang havde vi sne i kongens have, rigtigt hyggeligt med 23 hunde
samt en masse ejere, gode kager samt kaffe og te og en lille en
til halsen.
Der ligger lidt billeder under BS-Lydighed.
 
 
 
 
 
 
 
 
Søndag den 15/2-09
 
Det er nu blevet bestemt at Santos deltager, i udstillingen i Stestrup som den sidste i år, grunden til dette er at vi har fået en af vores børn, på den anden side af broen, og da alle ved at det koster et at komme over broen, og en del til udstillinger så har vi valgt at trappe ned med 
udstillingerne i år og vil se lidt mere til familien på den anden side , men vi vil deltage i skue i køge samt evt. Berner Festival på fyn, men vi vil stadigvæk skrive lidt om hvad han bliver udsat for samt resultater fra den sidste udstilling og skue. 
 
 
 
 
 
Torsdag den 5/2-09                         
                                                                                                        Idag er det lille pus hos dokter dyr, for at få renset sine tænder
samt lidt eftersyn af ørene, så vi sidder begge og venter spændt
på om hvornår dokter dyr ringer , så vi kan få hentede ham hjem igen, den stakkel har igen morgenmad fået, så han må være godt sulten når han vågner engang.
 
 
 
 
 
Søndag den 25/1-09
Ja så har vi været til årets første skue, og det må vi jo sige at det var rigtigt hyggeligt , masser af søde og rare mennersker samt hunde, Santos fik også
ved denne lejlighed hilst på sin søster Salsa, alt igenem en god dag også ang.
Santos placering, rødt bånd( very good ) og placering som nummer 4, med en
for kort hale , ellers lød kritiken rigtigt godt ( der skal siges at hans søster fik
næsten samme kritik og hun blev også nr. 4 ) kritikken kan læses under kritikker,
og igen iår et rigtigt godt arrangement, tak for det.
 
 
 
 
 
Lørdag den 17/1-09
Vi er idag lige kommet hjem fra årets første første udstilling , ja hvad det blev til, et blåtbånd men det ved vi jo godt at den ene dag , den ene farve den anden en anden farve , men det der stadigvæk er vigtigt for os er, at i sine kritikker stadigvæk stå at han har et rigtigt godt sind.
Så fik vi også hils på alle de (gamle) samt nogle nye udstiller , rigtigt hyggeligt samt vores familie i det fynske og her skal da lyde en kæmpe tak til vores "mor" Bente for det første at vi måtte overnatte , samt en rigtigt hyggelig fredag aften.
Det næste vi køre til er skue i Herlufmagle , næste søndag og det er så den 25/1-2009.
 
Lørdag den 11/1-09
Så kom vi igang med træning som altid er hyggeligt, der var mødt
36 hunde op til start.
Der ligger nogle foto under B-S-Lydighed.
 
 
 
 
 
Lørdag den 10/1-09
Ja vi håber alle er kommet godt ind i det nye år, og nu starter vi
så op igen med træning, det er imorgen kl 10,00 hvor vi glæder os,
til at se hvor mange nye vovser der er kommet, samt at hilse på alle de gamle igen.
Fredag starter vi så med at køre til fyn, hvor vi skal overnatte hos
vore mor Bente, sus faster.
Lørdag er der så årets første udstilling i nyborg, så er der taget hul
på et nyt år, hvordan det gå ved vi jo ikke, men at komme til at hilse på alle de andre, kan kun blive hyggeligt, så det ser vi frem til samt at være sammen  med familien fra fyn igen.
 

 

Onsdag den 10/12-08
 Idag er det 3 år siden vi hentede, denne skøne dreng hos
Ina (Tertzo).
Tiden flyver afsted må vi sige,men 3 rigtigt gode år.
Fredag den 5/12-08
Så skulle den nye side være oppe og køre, hvor vi kun vil skrive omkring vores hund Santos,fortælle lidt om hvordan det gå
på udstillingerne, skuer samt træning.
Vi har i år besluttet ikke at tage til så mange udstillinger i
2009 som vi har været i 2008, men vi har tre steder som der er
planlagt, det er skuet i Herlufmagle, udstillingen i Nyborg
samt Stestrup.
Da der nok ikke sker så meget i December, andet ind at vi
alle har travlt her op til jul, vil vi da gerne ønske alle en
RIGTIGT GOD JUL SAMT GODT NYTÅR
 
Susanne Fuglsang