|
|
|
| Louise Aagaard | boedskov24@hotmail.com | | 02/03-2008 | | Hej Tanja, Niller og Lillepigen.
Ja jeg vil give din mor ret i det med strækmærkerne :D Men optimist er man vel altid, mine kom først da JEG FØDTE!!!! Ellers var der ingen!! Fin hjemmeside du har lavet. nå men kig da lige vores hjemmeside, der er også billeder af den højt elskede KAT.. www.123hjemmeside.dk/aagaard-lindby[...] |
|
|
|
|
| Mor | helle-paw@madsen.tdcadsl.dk | | 25/01-2008 | | Kære skattepige. Hvis du tror strækmærker bare forsvinder så forget it - det vil være et minde om dengang du gik med jeres lille pige i maven - og det vil være der til evig tid - omend ikke så direkte iøjnefaldende som lige før fødslen. Du er godt klar over at når man ikke får navnet før ved fødslen vil hun få et kælenavn som vil følge hende til evig tid - hvor fedt tror du hun vil synes det er at blive kaldt lillepigen resten af sit liv??? ggggggg Knus og kram moaaar |
|
|
|
|
| Hanne Grønbæk | bredmaas@hotmail.com | | 23/01-2008 | | Hej SMUKKE, må jeg jo kalde dig nu. Du strutter jo af skønhed i din graviditet;O)
Jeg er så glad på jeres vegne, og hvor er det skønt for jer alle 3, at der er en lille fjerde på vej. Iøvrigt en smaddergod side den her, godt gået. dejligt at man kan følge med(havde dog ønsket at jeres skanningsbilleder var lige lidt større, så kunne man rigtigt se dem).
Jeg har tilføjet jeres side så........jeg ser jer snart igen :O) |
|
|
|
|
| Dorte | dutdorte@hotmail.com | | 28/12-2007 | | Hejsa Tania og Niller.
Hvor er det bare dejligt med denne side, den er føjet til favoritter, så vi Fynboer rigtig kan følge med i hvad der sker helt deroppe nordpå. Hvor ser du dejlig ud Tania. I må glæde jer helt vildt.
Mange knus og kram fra Dorte, Søren og ungerne. |
|
|
|
|
| Grete | laban8@mail.dk | | 28/12-2007 | | Kære i to-snart 3
hvor er det dejligt at man kan følge med, selvom afstanden er så stor. Tania-du er god til babyer, det har vi set på video her i julen. Et godt nytår til jer og alt godt fremover. knus fra Grete og co. |
|
|
|
|
| Flemming (Junior) | XFeaR.GhostRaiser@gmail.com | | 22/12-2007 | | Hej med jer, i ønskes en rigtig glædelig jul, ville lige kigge lidt ind på jeres hjemmesider.
Hilsen Flemming
Forresten kig da lige vores side :P
http://www.123hjemmeside.dk/Vores_Per[...] |
|
|
|
|
| Helle | helle-paw@madsen.tdcadsl.dk | | 20/12-2007 | | Hejsa skattepige - streg ønsket om en gammeldags gyngestol - det er noget af det mest ubrugelige i ammesammenhæng - armlænene er totalt i vejen. Ved det. Har været der ggg Knuz moaarrr |
|
|
|
|
| Daniel | danielboje@hotmail.com | | 28/11-2007 | | Hey Babe og Niller :D
Kan i huske IspinD fra cs ? Eller hed jeg IceX ? haha :)
Så lige Tanjas link i hendes navn på msn og slog det da lige op :)
Hjertelig tillykke med jeres lille nye :) Held og lykke fremover.
Mvh Daniel ICEEEE :D |
|
|
|
|
| Lars (RTA) | sll@tdcadsl.dk | | 11/11-2007 | | Hejsa
Tillykke til jer begge to.
I har glemt at skrive høreværn, tøjklemmer (til bleeskift) på.
Ka i hygge og nyd tiden
Hilsen Lars |
|
|
|
|
| Mor | helle-paw@madsen.tdcadsl.dk | | 22/10-2007 | | Weee tusind tak fordi du har så meget respekt for din "gamle" mor (griner) - dejligt at se lidt nyt - men det irriterer min blindtarm at du skal have problemer med din graviditet - når nu mine gik så let så let - selv med dig gggg. Knus til jer begge |
|