| |
|
|
|
|
|
|
|
|
Farvel til victor og Simon10-03-2010 Fredag den 5 marts holdte vi afslutning for Victor og på fredag ( d. 12) holder vi afslutning for Simon. De to drenge skal starte i børnehave mandag den 15. Vi kommer til at savne dem rigtig meget! Ny pige på solen10-03-2010 Den 1marts startede Mette på stuen. Mette er en rigtig sød lille pige på 7 måneder, hun er lillesøster til Emma. Nyt personale på solen09-02-2010 Den 1 februar er Susanne vendt tilbage fra barsel. Susanne er pædagog og er ansat i en stilling på 36 timer. Hun har forhen været i børnehaven, men fik lyst til nye udfordringer og det er vi super glade for. Steffen startede også den 1 februar. Steffen er praktikant og har været i børnehaven de sidste fem måneder. Den sidste måned af hans praktik fik han lov til at komme ned til os, så han kan se og lære hvordan det er i en vuggestue. Det bliver dog kun til tre uger, da han har noget ferie til g Grønt fællesskab25-11-2009 Så er vi i gang - både med hjemmesiden og med grønt fællesskab. Det var en spændende start, hvor vi hver især samlede vores hold og snakkede med børnene om, hvad de evt. kunne have af fede forslag. Det var tydeligt at mærke, at mange havde talt med forældrene om det - skønt og tak for det. Der var mange fine forslag - nogen mere egnede end andre. Feks. var det en anelse vanskeligt at tage i Djurs Sommerland eller en shoppetur til Tyskland efter slik.... Nogen mente dog, at det måtte da kunne lade Referat forældremøde 28.sep.0915-10-2009 Stjerne-børn. Vi er 8 drenge og 5 piger, hvor Danny, Noah og Alexander er ca.1 år, Elizabeth, Oliver, Tobias, Malthe og Amanda ca.1½ år og Frederik, Adam, Emilie, Cecilie og Nayra ca.2½ år - dvs. 3 grupper, som aldersmæssigt har/får stor fornøjelse af hinanden. Og som det ser ud nu, er det næste nye Stjerne-barn Katrine Lyhr, som starter 1.januar. Stjerne-personale. Diana, Helle, Karen, Kristina og Pia, hvor Diana nogle timer er "ekstra", men lige pt. er hun inde i nogle af Helles timer, eftersom He
|
|
|
|
|
|
|
|
|