Jeg er 33 år jeg har 3 børn tvillinger på 10 år og en lille på snart 4 år, ud over os har vi jo vores 3 dejlige katte
Vi er lige blevet færdig med at lave vores rækkehus inden så det er blevet som vi vil ha det , i nu mangler vi haven ,, der skal jo være en dejlige løbe gård til de små ,, og der skal da også være lidt lækkert til os.
jeg havde for 8 år siden en norsk skovkat som enden blev taget eller ja ? han er stadig efter søgt på Inges katte hjem m.m. jeg har holdt fast i at han skal findes hvis han lever , jeg elsker stadig norske skovkatte ,,
men jeg faldt over main coon,for 2 år siden, på en udstilling ,,Grunden til denne store intrresse for denne race er det er et fasinerrene dyr ,en dejlig kæmpe ,de snakker en del,går efter en og kan fortælle en hel historie mes man vasker tøj m.m de er utrolig kærlige,, derfor ville jeg denne gang have en Main Coon,
Og det er jeg i den grad glad for
jeg sage jeg kun skulle have en også så var det slut , men nu har jeg lige købt de to piger lille my og fiona ,, man kan ikke få nok ag Main Coon,en når man først får dem ind for døren ,,