Hun: Hej Han: Endelig! Dette øjeblik har jeg ventet på længe! Hun: Forstyrrer jeg dig? Skal jeg gå igen? Han: NEJ! Hvad tænker du på? Jeg gyser ved tanken! Hun: Elsker du mig? Han: Selvfølgelig. Hele dagen og hele natten! Hun: Har du nogensinde været mig utro? Han: NEJ! ALDRIG! Hvorfor spørger du dog om det? Hun: Har du lyst til at kysse mig? Han: Ja, hver eneste gang, jeg har mulighed for det! Hun: Kunne du finde på at tæve mig? Han: Er du vanvittig? Du ved, hvordan jeg er! Hun: Kan jeg stole på dig? Han: Ja! Hun: Elskede!
SYV ÅR SENERE: Læs bare teksten nedefra og opefter
Hvad gør en arbejderløs bi?
Den går på bistand
Hvilket fag har man på en bi skole?
Bifag
Hvad gør man hvis en blondine kaster en hånd granat?
Man tager den op og tager dimsen af og kaster den tilbage
OBS: Dette er en vits som man ikke kan lave på internettet, men fortælle den!
Det var en kvinde der havde en handicappet dreng, og hun kaldte ham handy.
En dag ville hun lære ham hvad de forskellige butikker hed, først kom der et apotek. Så spurgte hun, ham hvad det var og handy svarede: "apotek". Så sagde hun: "flot lille Handy"
Bagefter kom der en butik med frugt og grønt.
Du skal sige: hvad er det nu det hedder? og så når de siger fx. grønhandler, skal du sige: flot lille handy.
OBS: Dette er en vits som man ikke kan lave på internettet, men fortæller den!