Gæstebog

Skriv besked...
HDB/Star | madsmarker@live.dk
05/04-2010
Okay :D
HDB/Jen$en
05/04-2010
det ved jeg faktisk ikke, mads. Tror han smuttede automatisk når HDB lukkede.. men skal nok prøve at få snakket med ham ;)
HDB/Star | madsmarker@live.dk
05/04-2010
hvorfor er HDB/Krog ikke med??
HDB/Theiz - Ejer | vMatiias@hotmail.com | Bricksite.com/HDB
05/04-2010
Helt fint Mads. Jeg skal nok få ændret det. :-D
HDB/Star | madsmarekr@live.dk
04/04-2010
Het gutter jeg har ændret mit navn til Star hilsen Markerz
HDB/Markerz | madsmarekr@live.dk
04/04-2010
ohh yer :D
HDB/Jen$en | HardstyleDanceBornholm@live.dk | www.Bricksite.com/HDB
03/04-2010
Hva, er der nogen som er med på at få lidt aktivitet op og kører, her i gæstebogen? :-):-D
HDB/Jen$en | HardstyleDanceBornholm@live.dk | www.Bricksite.com/HDB
02/04-2010
det ved vi mads, hehe :-D
hdb/kjeldbjerg | packman97@hotmail.com
01/04-2010
mads du skal jo ik spame den bare fordi den er fed xD!!
HDB/Markerz | madsmarekr@live.dk
31/03-2010
Hey fuck en fed hjemmeside :D
HDB/Markerz | madsmarekr@live.dk
31/03-2010
Hey fuck en fed hjemmeside :D
HDB/Markerz | madsmarekr@live.dk
31/03-2010
Hey fuck en fed hjemmeside :D
HDB/Theiz | vMatiias@hotmail.com
29/03-2010
Så er HDB's hjemmeside oppe igen, vi mangler bare lige det sidste inde på siderne, men det vil komme meget snart! :-D
hdb/kjeldbjerg | packman97@hotmail.com
28/03-2010
yay første bedsked :D
<< 1-15 16-30 [ 31-45 ]
Mads Marker  | Tlf.: 31 78 73 38 | HardstyleDanceBornholm@live.dk