Hej dette er så om mig..
Jeg er en dreng der er født, D. 280293 kl. 9:25 hehe
Jeg har altid værer glad for mine dyr og hobbyer men ridning er min farvorit.. I ridesporten finder man mange forskellige mennesker både snoppede, normale, tykke og tynde. Men det bedste ved det hele er at man altid finder nogle nye søde mennesker.. jeg har lige Pt. Kutar stående på grønnegårdens ridecenter på Torpevej 8 4900 nakskov V/ Helle Lauritsen.. det er en god gård med en masse gode oplevelser man får og alle er gode til at tage godt imod de nye der kommer, og hjælpe hinanden... der er desuden Udendørs spring/Dressur ridebaner og et lille ridehus + gode rideturs muglighedder.. Vi har alle et godt sammenhold derude og laver en gang i mellem arrangementer bl.a. med springning hvor alle kan være med kaffe kage osv. der er også fødelsdage hvor man ridder en god lang "Fødselsdags tur" med alle som vil med..
Jeg har ikke kun heste.. Men 2 katte 1 hund og 1 Marsvin.. alle vores dyr har en eller anden forbindelse med mig.. Og jeg elsker dem.. jeg går pt. i 10'ende kl. på Celf i Nakskov hvor jeg samtidig tager Uddannelsen som Pædagog , da jeg gerne vil arbejde med de Psykisk syge på afdeling 100 eller som man kalder det "Den lukkede afdeling"....
Jeg har en god storebror der hedder Mike og så har jeg self. mine forældre..
Mere i vil vide så kontakt mig på msn Mathias_Christensen_13@hotmail.com