Frukost kan vara segt nc3a4r man c3a4r trc3b6tt. Men fruost pc3a5 hreglena c3a4r ju det godaste som finns! kc3a4kar du det? Nc3a4r jag var i mellersta tonc3a5ren sc3a5 sa min pappa att jag fick c3a4ta vad jag ville, till och med glass, pc3a5 morgonen innan skolan bara jag c3a5t nc3a5got! Sc3a5 dc3a5 blev det glass (typ en morgon) och efter det tvingade man i sig nc3a5gon rostmacka. Nu tycker jag mest att det c3a4r gott Du kanske borde testa glassmetoden?
Kommentarer
- #1
Talha 02-07-2014 12:41 Frukost kan vara segt nc3a4r man c3a4r trc3b6tt. Men fruost pc3a5 hreglena c3a4r ju det godaste som finns! kc3a4kar du det? Nc3a4r jag var i mellersta tonc3a5ren sc3a5 sa min pappa att jag fick c3a4ta vad jag ville, till och med glass, pc3a5 morgonen innan skolan bara jag c3a5t nc3a5got! Sc3a5 dc3a5 blev det glass (typ en morgon) och efter det tvingade man i sig nc3a5gon rostmacka. Nu tycker jag mest att det c3a4r gott Du kanske borde testa glassmetoden?
1