|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nye planter fra Tropica med nyhed!17-02-2011 15:32 Så er der en sending planter fra Tropica igen. Og denne gang er der en nyhed i kassen -nemlig Polygonum sp.
Denne plante skulle trods sin rødlige farvede blade være forholdsvis enkel at holde i akvarie, til forskl for mange andre planter med røde blade.
Som altid har vi frit valg 3 stk. planter 110,-
|
|
|
|
|
|
|
|
Kommentarer
Der er ingen kommentarer til dette indlæg