|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nye fiskesendinger14-02-2011 16:07 Vi forventer en ny sending akvariefisk onsdag.
med blandt andet armano rejer, blå krystal rejer, røde dv. snegle, Rød dværg rasbora og mange andre spændende ting.
Vi opdatere her på siden når sendingen lander.
Endvidere forventer vi en omgang fisk tirsdag d. 22 feb. med blandt andet en del danskl opdrættede malawicichlider, røde cherry shrimps og geophagus sp. "Red head"
|
|
|
|
|
|
|
|
Kommentarer
Der er ingen kommentarer til dette indlæg