S/Y Fru Hansen det gode skib og andet godt
 
 
Overtagelse af vores nye bådEfter at havde været på diverse bådustillinger og set på flere forskellige både blev vi enige om at prøve en Bavaria 34 cruiser hvis det kunne lade sig gøre.
Efter henvendelese til Floor Marine forslog de at vi kunne sejle en Bavaria 34 fra Egeå til Helsingør for der skulle være flydende udstilling det synes vi var en god ide for så vi fik en rigtig lang prøvetur ind over en weekend, det var rigtig godt (men dyrt !!!!)
Efter lidt snak frem og tilbage blev vi enige om en byttepris (vi havde en LM 27 ) som alle kunne være tilfredse med,så det endete med at vi købte den Bavaria 34 cruiser vi havde prøvesejlet. Vi har haft en positiv oplevelse af at handle med Floor Marine lige undtaget lidt polimik om et utæt aftap på motoren som vi selv har lavet.