Husk der er generalforsamling i ØRK mandag d. 28. marts kl 19 i Tutten. Vi håber at se rigtig mange forældre.
Det reviderede regnskab for 2010 og budgettet for 2011 er nu lagt på klubbens hjemmeside under bestyrelsen. Det reviderede regnskab viser et overskud på 10.400 kr. og dermed ikke så stort som tidligere annonceret.
Klubbens resultat for 2010 er i forhold til 2009 resultatet særligt påvirket af færre indtægter på handicapridning, ekstraomkostninger til vikar for langtidssygemeldt staldmedarbejder og tab på ponyer, der måtte aflives på grund af sygdom og skader.
2010 har desuden været et meget usædvanligt år for vores bogholderi. Vi har skiftet regnskabsmedarbejder, skiftet regnskabssystem to gange, mistet en harddisk i et lynnedslag og fået en pc stjålet. Det har samlet set medført nogle væsentlige fejl i bogføringen. Bogføringsfejlene var årsag til at vi tidligere forventede et større overskud og det har krævet et større udredningsarbejde at få udarbejdet et retvisende regnskab. Bestyrelsen skal understrege, at 2010 regnskabet nu er revideret af klubbens statsautoriserede revisor uden forbehold.
Med venlig hilsen
Ejgil E. Andersen Formand ØRK
|