Sikke en blæsende og regnfuld dag, dog med solstrejf.
Niemai Emmi stillede i tæver, 9-12 mdr, og blev SG7. Hun skal øve lidt mere, sikke et temperament og humør. En flot beskrivelse fik hun. Tillykke til Lone.
Niemai Basso blev F4 i brugsklasse hanner. Han blev rost for sit temperanment og fremtoning. En rigtig brugshan. Basso var lidt ukoncentreret i dag. Det skyldes nok den hårde træning til en kvalificering til DM i IPO 3. Tillykke til Anja.
Vores egen Chijas Cheri debutterede i brugsklasse tæver og opnåede en F5 i en gedigen klasse. Super beskrivelse. Det bliver spændende fremover, hun løber jo en fantastisk fri ved fod...