D. 28. juli 2012 tog en hel delegation fra Elmegården til følskue i Sønder Hygum. Det blev til tre fyldte biler med dertil hørende fyldte trailere.
Vejret var dårligt, men humøret var højt, som det jo kun kan være i så godt selskab..
Føllene, der var med til dette års følskue var Elmegårdens Lube, Elmegårdens Sisi III og Elmegårdens Larissa III.
De to moderhopper Elmegårdens Lawa og Elmegårdens Sisi II var til følskue med deres første føl og opførte sig eksemplarisk, så derfor var mønstrerne meget stolte af de unge hopper. ;)
Og ej at forglemme, så opførte Ponse ( som reservemor for Larissa) sig også rigtig pænt.