Vi är en liten pingstförsamling i norra Hälsingland, ca. 4 mil norr om Hudiksvall. Vi är 25 medlemmar. Första sön. i mån har vi gudstjänst kl 11. I regel gudstjänst 3:e söndagen kl 11, med missionsoffer. Sista lördagen varje månad har vi en sångstund på Bergesta servicehus kl 11. Sista söndagen i månaden har vi "Hela Betania sjunger". Varmt välkommen till Betania i Gnarp!