P

Nyhetsbrev

Navn
E-mail
Klik her hvis du ønsker at afmelde nyhedsbrevet
28/11 2008 - Årsmøte med årsfest

Årsmøte med årsfest

 
 
Årets årsmøte i Norsk Terrierklub avdeling Agder er gjennomført
Nytt styre er valgt med Reidar som formann. Nye aktiviteter er planlagt for neste år.
Vi håper på et aktivt år i Terrierkluben og håper at alle medlemmene engasjerer seg. Spesielt vikltig er det at så mange som mulig tar i et tak ved våre 2 utstillinger. Dette er klubbens hovedinntekskilde, og gir oss mulighet til å gjennomføre aktiviteter i resten av året.

http://www.bricksite.com/Terrierkluben?id=200308
 
Hjemmesiden som informasjonskanal til medlemmene

Vi har pusset opp hjemmesiden vår og ønsker å et mer aktivt forhold til våre medlemmer via denne siden.

Vi planlegger periodisk å sende ut nyhetsbrev til medlemmer og andre som ønsker å delta i et aktivt terriermiljø.

Foreløpig går dette brevet ut til alle som ga oss sin epostadresse på årsmøtet. Dersom dere kjenner flere som burde få disse brevene er det bare å gå inn på hjemmesiden og registrere seg som mottakere. Alternativt kan dere sende en epost til oddmund@crm.no så legger jeg det inn.
 
Dersom dere har bilder eller innlegg dere ønsker publisert på hjemmesiden er det bare å sende dette til oddmund@crm.no

Oktober 2009


Marts 2009


Februar 2009


November 2008

Oddmund Nicolaisen  | oddmund.nicolaisen@gmail.com