Vi har pusset opp hjemmesiden vår og ønsker å et mer aktivt forhold til våre medlemmer via denne siden.
Vi planlegger periodisk å sende ut nyhetsbrev til medlemmer og andre som ønsker å delta i et aktivt terriermiljø.
Foreløpig går dette brevet ut til alle som ga oss sin epostadresse på årsmøtet. Dersom dere kjenner flere som burde få disse brevene er det bare å gå inn på hjemmesiden og registrere seg som mottakere. Alternativt kan dere sende en epost til oddmund@crm.no så legger jeg det inn.
Dersom dere har bilder eller innlegg dere ønsker publisert på hjemmesiden er det bare å sende dette til oddmund@crm.no
|